dijous, 5 de novembre del 2009


























El senyoret Eder m'ha nominat ( com qui nomina als Oscars) a que digui 10 coses sobre mi i desprès nomini a 9 persones ( cosa que no penso fer perquè sóc tan margi que no conec a tanta gent).


1-Tinc proporcionalment la mateixa facilitat per que m'agradi una cosa com perquè de cop i volta em deixi d'agradar. Cosa que depen com pot ser una putada :)

2- M'encanta imaginar la olor que farà una persona i quan oloro aquesta persona que faci la olor que pensava que faria.

3- M'encanta pintar amb les mans o amb ceres quan no sé com expressar el que sento, m'encanta escriure quan tinc moltissimes coses a explicar i em fa massa vergonya explicar-li a algú.

4- Tinc una extranya obsessió amb les dents de les demès persones que últimament em fa tenir mal sons.

5- Quan descobreixo una canço nova ( o una canço
que no es nova però de cop i volta m'agrada) puc arribar a escoltar-la tantes vegades que quan l'escolto al cap de molt temps puc tornar a l'estat d'anim que estava quan em va donar per escoltar-la.

6- M'encanta tenir moments per mi mateixa, estar-me sola a casa moltes tardes, tot i que per altre banda no m'agrada passar els vespres sola.

7. Tinc la costum de mirar sempre les mateixes pel·lícules. Suposo que és perquè sé que no em decepcionaràn.

8-M'encanten els vestits tot i que gairabé mai me'n posi.

9- Quan tinc crisis existencials tinc la costum de fer alguna cosa amb el meu cabell, de l'ordre tenyirme'l o tallar-me'l. La pega es que desprès és irreversible i que si no m'agrada m'he d'aguantar.

10. M'encanta agafar l'autobús a les set i mitja del matí, posar-me els cascos, i no escoltar a ningú dels que tinc al meu voltant, m'agrada aïllarme i poder veure a la humanitat en el moment més dèbil del dia.

apele.

1 comentari:

  1. tens EL costum!
    a mi m'encanta anar en tren però no em fixo gaire en la gent. de fet m'encanta anar en tren sola, me n'he adonat últimament xD
    la 1 també em passa xDDD i moltíssim.
    aish, la majoria ja les sabia/imaginava :)
    ets buniki!

    ResponElimina